Tuesday, February 4, 2014

Back home


Just got back from Europe trip hehehe tiba-tiba tak lol macam takda ribut takda angin senyap senyap naik flight 13 jam sakit belakang butt cramp semua and now dah depan laptop /cries/ Rindu nya europe rindu nya long coat rindu nya paris rindu nya snow rindu nya negative temperature rindu nya glove rindu nya swiss rindu semua kenapa aku dah balik why why why 

Ok stop.

I will definitely update moooooore about our trip 

Cerita dia sekarang, aku still back into my job as makguard yang tidur lambat sorang-sorang. Masalahnya aku tak faham dengan akak aku ni tak puas agaknya tidur dalam flight 13 jam, tengok movie pun tidur. Aku dah pergi toilet 3 kali pun tidur. Ni dah sampai rumah pun tidur, akak aku agaknya yang bawak kapal terbang tadi lol penat betul. Balik Malaysia bersama batuk dan selesema, lingkup betul immunity level aku ni  /cries/

This trip would be the reason why I posted advance entry for Estrella 2nd year and happy belated birthday to both January babies Najihah and Aisyah cintaku kepadamu ibarat buddyz takkan terpisah. Happy birthday to my absolute bias evil maknae gamekyu dancingkyu syadinkyu (eh?) Umur dah 26 tahun, beza umur dengan aku lapan tahun bapak ah /criessss/  Setia jugak aku ni, orang lain tukar bias macam tukar baju. 


Evil kyuhyun tried to hide Jonghyun's phone, evil little brat jonghyun will be forever kyu-line xoxo

No comments:

Post a Comment