Tuesday, April 15, 2014

Wengg wengggg

Tahu tak, buat masa ini, dalam banyaaaak banyak perasaan apa yang aku paling tak suka? Tak suka dia tu rasa macam gila bapak punya benci yang memang benci sampai level 638280 lah. Rasa dia macam /sigh/ benci bila....


Kau drive kereta yg dalam litar tu lepastu bila part bukit kau dah cun tip top tayar dalam line kuning tapi bila kau lepas handbrake..... bye byeeee /go staaaan/

Dia rasa macam ada hantu tarik kereta kau dari belakang takpun rasa macam ada angin tiup dari depan kereta. Macam kau dah ada kat tempat tinggi tapi ada org tarik tangan kau suruh turun bawah /cries/ Dia macam bagi harapan palsu....


Perasaan dia lagi kecewa daripada ibu keluar berdua dengan uda tapi tak ajak aku. Macam CNBlue's Jonghyun kenyit mata dekat Juniel. Macam tu lah metafora dan simile nya (anak murid mama zubi ok)


/menangis di celah corner bilik/

Haritu last driving class, aku masuk je kereta cikgu cakap "Haih berjumpa kita lagi ye" ( mcm taknak jumpa lagi je bro) aku pun taknak jumpa lagi ok, kalau boleh taknak datang lagi "sekolah memandu cemerlang" tapi aku drive takda lah cemerlang mana pun kahkah kau tahu tak cikgu tu pergi langgar biri biri punya belakang kat tepi jalan masa drive!! Aku dalam kereta ni menjerit mcm langgar orang. Dalam hati aku (patut lah anak murid which is aku ni drive mcm hantu kiki)

Masa test on the road, belum apa apa lagi aku dah mati engine hahaahahaha lawak ngek aku ni rasa macam nak bukak tingkap dan sambung gelak sambil kepala terkeluar hahaha tapi... pakcik jpj yg aku dapat ni garang nak mati. Berbakul bakul aku kena marah "MCM NI KE AWAK DRIVE BLAHBLAH NASIB BAIK SAYA NI BAIK BLAHBLAH" Nasib baik jugak lah aku ni mahir bila tak dengar orang bercakap memandangkan aku pun selalu tak dengar bila ibu bercakap kan hm aku ibaratkan dia puji aku tapi malu je hm. Kan pakcik kan /wink/


Paaaaaaaling takleh blah bila aku test lah lembu kerbau kambing nak lalu tengah jalan masyaAllaaah aku stress! Aku mcm terfikir aku ni amik test kat kampung mana eh mcm mana boleh ada kerbau lembu melintas? Dan masa aku test lah hujan menggila. Ok ok fine jap swiper mcm mana nak on (gelabah)

/menangis celah corner sekali lagi/


APA APA PUN AKU DAH LEPAS JPJ TEST ALHAMDULILLAH tak gostan lagi bukit, aku steady je. Selamatlah duit aku kalau tak ibu suruh pakai duit sendiri huwa ini semua sumpahan keluarga! Nyah kau sumpahan /baling bom/ Apa apa pun happy birthday pakcik jpj, cantik cermin mata hitam pakcik. Wahai pakcik jpj kau ceriakan hari hari ku xo 

/gelak kambing/

(Aku update blog guna phone je ni apa lah jadi rupa agaknya)

No comments:

Post a Comment