Friday, May 1, 2015

frisbitches

ok promised this would be just a short entry! 3 posts in a row, dah takda kerja ke syadiiiin (Self pressure)


Last week (again, or is it last two week nevermind) busy gila bapak ah. 6 continous test everyday, yang malam tu takda masa pun nak tidur pastu menyesal kenapalah study last minute (but still do the same thing again and again) Dah lah busy pastu tangan ni gatal jugak pi letak nama join sports carnival, game frisbee pulak tu hahahah macam lah power sangat sampai nak berlawan pui training pun mendung sikit dah skip kuikui  

Team up with 2 seniors as well as najihah, and pendek cerita entah macam mana boleh menang hhahahahahahaha tu lawak gila dah lah tie breaker. Dah lah we were the one who late making the game tie. Tapi serious penat gila weh macam mana lah sorang teammate aku ni boleh puasa masa main game, aku macam dah setengah mati dah pastu dia jawab "insyaAllah boleh zaman rasulullah siap berperang masa puasa" ok bye iolls sentap gitu 


yay dapat gold medal!

Tapi sebenarnya banyak kali juga aku terlepas disc (poker face) pastu sorang senior ni cakap "awak boleh lompat tadi amik disc tu" dalam hati aku dah jawab "akak faham tak masalah saya sekarang ni bukan lompat tak lompat, cerita sekarang saya pendek" (cries) tapi rasa berguna sikit lepas aku goalkan satu herher, dulu ingat game ni macam baling pinggan untuk anjing kejar luls 




pendek cerita, syadin dah besar lol what

entah lah anak agaknya bila lah nak update lagi blog ni, exam dah nak dekat dah ni plus esok nak balik kampung tapi sempat lagi melagha ni depan laptop 3 post sekali jalan pastu esok menyesal. syafiq once said that you know ib is worth-taking if you already think more than 10 times to quit this course. 

stay strong dear self


1 comment: