Friday, May 1, 2015

escapism plot twist


The whole class went to one utama last weekend (or is it last two weekend ok nevermind) Actually this time baru second time aku pergi ou. Sebab the first time pergi dengan the whole family, purse ibu terus hilang unconsciously, so yeah lepastu dah tak pergi sana dah. Once bad thing happened, we dont really want the same thing happen again.  

we were all having fun. Dapat pulak stok stok kawan yang melayan je perangai aku ni, aku ternampak kerusi pelik nama dia spin chair (?) kot yang kau goyang pusing macam mana pun takkan jatuh jugak. So aku cakap lah dengan classmate aku jom lah pergi situ pastu dieorang layan je. Tapi mula-mula tak jumpa, sekali zaid call diena bagitahu dia dah jumpa kerusi tu (lol what)


Cerita dia sekarang mula-mula atok (zaid) duduk jauh gila macam malu nak mengaku kiteorang ni classmate dia. Dia sampai duduk dekat bench geleng kepala tengok kiteorang. Mesti dia rasa malu ada kawan species macam ni, tapi masalahnya yang lain semua tak malu. Siapa je orang dekat ou ni yang kenal aku ye dok. Last-last atok tewas, dia pun turun padang sampai kiteorang conquer kerusi tu. Daripada mula-mula kerusi tu jauh-jauh dah terus berkumpul satu tempat sebab nak amik gambar luls.

Orang turun escalator nampak kiteorang mesti wonder budak dari pulau pedalaman mana lah turun ou ni luls sebenarnya ada satu je kerusi available masa kiteorang datang. Pastu ada sorang stranger ni bangun daripada kerusi dia, aku pun terus lah pergi kat kerusi tu nak duduk. Sekali aku tak perasan ada budak kecik perempuan pun ke arah kerusi tu. Dia terus stop berlari and patah balik pergi dekat parents dia. 

I was like "Adikkk, pergi lah takpa takpa akak taknak" tapi dia taknak jugak duduk. Aku ni dah malu setengah mati sebab berebut dengan budak kecik dah taktahu nak sorok muka celah mana, macam aku pulak 9 tahun adoi (giggle) Tapi budak tu taknak jugak duduk, hm aku pun apa lagi cakap dalam hati "hm adik malu-malu kucing sampai esok takda guna, biar akak je lah duduk"


setelah berebut (pure evil) (gelak non stop)


After everything that we should do settle, habis solat maghrib aku terus rasa macam nak makan. Boys go watching avengers, while half of the girls plan to makan-makan night lol what. Pastu ching chong cheng chau discuss semua dah kebulur tahap dewa dewi nak makan dekat seoul garden. Plus disebabkan dekat dining hall kmb, sejak dua menjak ni makanan lauk asyik kena catu je semua decide nak makan buffet.

This buffet set sangaaaaaat berbaloi kalau bawak orang species macam aku and adiena harharhar. Nasib baik lah bawak student card dapat rm10 off, banyak je daging and seafood available. Makan lah sampai puas. Paling senang kalau bawak kawan macam senang excited bila makan macam ni; Adiena dia tak bagi orang masak daging. Daging mesti dia yang masak sebab dia suka grill grill ni, dia kata rasa ala ala buat bbq pui


Ketua gangster @ ketua meja @ ketua grill 


Jangan tertipu, ini baru start engine perut. Habis makan dah tak nampak meja dah, penuh dengan pinggan. Sampai ada pinggan and cawan yang letak dekat meja sebelah lul dehek.Yang senang hati aku lah sebab adiena yang grill, aku yang menyumbat dalam perut. Kiteorang makan consistently non-stop for hours. Aku perati orang sekeliling semua muka customer dah bertukar tapi muka kiteorang je yang taknak move on daripada kedai ni hahah. 



Aku pulak semeja dengan mak (afiqah) adoi serious ah rasa macam tengah makan dengan mak. Dia monitor je siapa kurang makan daging, kang dia letak daging dalam pinggan. Aku sorang je normal dekat meja tu 

Aku kan suka gila icecream, memula amik dengan Nadh pastu makan makan dah habis. Senyap senyap bangun, satu meja pandang and the only thing i could say was "dont judge" and yeah go for another ice cream!!! 2 weeks of continous frisbee training pun aku rasa tak boleh nak bakar semua calories yang dah telan ni adomakkkk



No comments:

Post a Comment