Sunday, November 13, 2011

Kyutoria = Kyuhyun + Victoria

Sehari buat dua post, gelojoh ! Aku tengah loading Strong heart yang ada part Kyuhyun. Walaupun Wi-Fi rumah aku ni tak berapa nak laju, aku tunggu jugak T__T Lembabss nyaa. Tiba tiba aku nampak video Kyutoria . Kyuhyun dengan Victoria memang rapat, aku dah lama tau. Tiba tiba banyak lah pulak video Kyutoria !












Aku sukaaaaa, aku restuuu  Best friend je punn. Kalau couple betul betul pun aku restu! Even aku tak pernah tengok video Kyuhyun dengan Seohyun yang belambak tu sebab aku tak restu -_-" Tapi Victoria boleeh (!) Kyuhyun takda sebut nama Seohyun pulak o.O *fireworks* Babaaai Nichkhun, Victoria dah ada Kyuhyun. Buat masa ni the only female idol rapat dengan Kyuhyun, aku restu Victoria je wakaka. Well, some parts of the video memang tak munasabah langsung tapi who cares >< Aku boleh menangis terharu kalau betul betul jadi :") Dulu ramai tak suka victoria sebab dia masuk We Got Married dengan Nichkhun. Bila aku tengok comment video Kyutoria, ada yang tak suka Victoria sebab rapat dengan Kyuhyun. Melebih pulak sampai nak anti -,- Kalau macam tu jadi bujang lapok lah semua idol groups yang kau minat. Jangan nak selfish :*

Takpa bukan selalu aku post entry Kyuhyun semata-mata babaii .

No comments:

Post a Comment