Wednesday, November 30, 2011

Tak tahu nak letak title apa , lantaaak .

Warning : Post pasal Kpop, kalau menyampah harap maaf diizinkan untuk close .

Cuti ni rutin setiap hari sama. Tidur bangun solat tidur balik ibu menjerit suruh bangun TV online layan korea makan tidur balik kena marah dengan ibu lagi sekali online tidur balik . Kerja aku tiduuuuuuuuuuuur je T_T Habis tu nak buat apa lagi cuba cakaaap. Nak aku berzapin depan rumah keee ? Dah lah sekarang dah ada Wi-Fi *cough* Wi-Fi je eh takda Unifi, apa nak buat ibu tak bagi guna Unifi kaaan. Better lah drpd dulu guna streamyx biasa , sekarang dah ada Wi-Fi ! Dalam tandas kalau nak online pun boleh wakaka .

Ayah dah lah tak suka aku layan korea, sedih den :( Aku jarang gila tengok Music Bank sebab ayah tak bagi tengok. Semalam ada 2011 Mnet Asian Music Awards . Aku macam excited gilaaaa nak tengok. Dah lah ibu tidur hihiii bermaharaja lela lah aku depan TV. Lagi best , ayah outstation wohoooooo boleh tengok boleh tengok ! Bila start punya lah siap siap amik makanan & spek mata ye lah nak usha Kyuhyun mata mesti jelaas. Sekali ibu bangun -__-" Ibu nak tengok Samarinda ! Whyy ibuu whyyyy .

Dah lah ibu macam tahan ngantuk , mata dah meraah tapi still nak tengok Samarinda -_-" Bila ibu tertidur sekejap aku terus curik remote ! And bila ibu terjaga mesti kena marah dengan ibu huwaaaaa "Eera tukar balik !" . Bila ibu dah tidur , ayah pulaak sampai rumah baru habis outstation . Aku tak berani laah kan nak bukak 2011MAMA depan ayah. Terus terlepas Super Junior dapat award tsk tsk . Aku pun sedang menahan duka lara di dalam hati menunggu bila ayah ibu nak tidur ni please tidur awal sikitt .

Bila semua family aku dah tidur , aku terus bukak 8tv . Perfect timing ! Perfectoooo perfectoo bravooo *tepuk tangan*  SNSD & Super Junior punya performance . Aku pun terus tergamam berdiri tegak macam nak nyanyi lagu negaraku -_-" Super Junior menang tiga awards . Paling special Album of the Year ! *fireworks* Leeteuk bagi speech then camera man zoom muka Shindong dah nangis . Donghae tahan nangis. Paling tak boleh blaaaah ; Kyuhyun mata dah merah , dongak kepala ke atas tahan nangis aku like serioussslyyyy Kyuhyun saya yang kejam dah hati batu menangisss ? *mari join menangis T_T*




"We were always the ugly duckling, until the day the ugly duckling became a swan " - Leeteuk









Kyuhyun bagi speech maigod maigod the youngest bagi speech kalau tak berdiri je dekat tepi macam tunggul yang terpinggir wohooo. Dapat chance bagi speech kemain lagi ehh cakap chinese, tahu lah dekat singapore ramai chinese terus tak cakap korea dah .
Sekarang dekat KBS World ada The Partner . Tengok macam drama biasa je sekalii amik kau ternampak Lee Dong Wook mak aihh kemain lagi tak bagi ibu tukar channel . Cannot cannot ! *tunjuk jari telunjuk dan gerakkan ke kiri dan ke kanan * Lee Dong Wook handsome gila, baru tertengok sekilas dah cair . Drama cerita pasal kerja lawyer -_-" Tapi asalkan ada Lee Dong Wook, its okaaay ! Aku duk layan video Lee Dong Wook dekat youtube . Siap kena cover muka dengan buku lagi sebab taknak ibu ayah dengar aku menjerit T_T Awaaat parah sangat !















Paling tak dapat tahan part 3.15- 3.22 *die*

No comments:

Post a Comment